Verzendbeleid
Ons doel is om een naadloos en transparant verzendproces te garanderen voor jouw gemak en tevredenheid. Hieronder vindt u de details van ons verzendproces.
VERZENDKOSTEN
- Binnen Nederland: Gratis verzending op alle bestellingen.
- Geen verborgen kosten: Alle kosten worden duidelijk vermeld bij het afrekenen.
ORDERVERWERKINGSTIJD
- Besteltijd: 22:00 (CET).
- Verwerkingstijd (dagen): Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt, maandag t/m vrijdag.
- Transittijd (dagen): 5-7 werkdagen.
- Totale Levertijd: Het duurt in totaal 6-9 werkdagen om je bestelling te ontvangen.
- Weekendbestellingen: Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt.
- Werkdagen: Verzendingen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag.
- Opmerkingen: Levertijden zijn schattingen en kunnen variëren door externe factoren zoals weersomstandigheden en transportproblemen.
VERZENDPROCES
- Betrouwbare koeriersdiensten: We verzenden via DHL en FedX.
- Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail. Het kost ons 1-2 werkdagen (ma - vr) om de bestelling te verwerken en als je de bestelling voor 22:00 (CET) plaatst, beginnen we er dezelfde dag nog mee.
- Zodra de bestelling is verzonden, sturen we je een e-mail met trackinginformatie en je trackingcode. Je kunt je bestelling volgen via onze pagina Volg je bestelling met de traceercode die je in de e-mail hebt ontvangen. Normaal gesproken duurt het 6-9 werkdagen (ma - vr) voordat de bestelling bij je aankomt.
ORDERANNULERING
- We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Als je je bestelling moet annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
- We zullen ons best doen om aan je verzoek tegemoet te komen, maar houd er rekening mee dat we een annulering niet kunnen garanderen zodra je bestelling is verwerkt.
PROCEDURE VOOR VERMISTE ARTIKELEN
- Vermiste artikelen melden: Maak foto's van het probleem en neem binnen 7 dagen na ontvangst van je pakket contact met ons op via info@kalmaro.nl
- Oplossing: Als de artikelen zoek zijn, sturen we een vervangend artikel of bieden we een terugbetaling aan.
RETOURBELEID & VERZENDKOSTEN
- Retourneren: Retourzendingen worden geaccepteerd binnen 30 dagen na LEVERINGSDATUM.
- Voorwaarden voor retourneren: Artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
- Kosten: De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant, tenzij het artikel defect is of niet aan de beschrijving voldoet. In het geval van een beschadigd of verkeerd product betaalt kalmaro de retourverzendkosten.
- Bij wroeging van de klant: De werkelijke kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Dit is van toepassing wanneer de klant het verkeerde product heeft gekocht, het artikel niet past of het artikel niet langer wenst.
- Terugbetaling: Restituties worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending verwerkt en worden teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode.
RESTOCKING FEE
- Geen restocking fee: kalmaro brengt geen restockingkosten in rekening voor retourzendingen.
Contactinformatie:
Naam website: kalmaro
Bedrijfsnaam: Kalmaro
Bedrijfsnummer: 76731750
Adres: Charles Roelslaan 15, Eindhoven, Noord-Brabant, 5644 HX, Nederland
E-mail: info@kalmaro.nl
Telefoonnummer:
+31630225677
Onze klantenservice is op de volgende tijden voor je geopend
Ma-vr: 08:00 tot 17:00 (Amsterdam - CET)
Zaterdag en zondag: Gesloten (Amsterdam - CET)
- We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren.